Wariant z Południowej Afryki
Wariant z Południowej Afryki

Wariant z Południowej Afryki

Link: https://goralskieveto.org/media/PandemicPodcast/NRLichXvYQU.en.txt

(surowe tłumaczenie – google translator)


Witam wszystkich na specjalnej audycji w porze lunchu na temat pandemii (PANDEMIC PODCAST). Dołącza do nas ponownie Nick Hudsonem, założyciel analityki danych pandemicznych (http://pandata.org/), który wcześniej był w programi

Jestem bardzo zadowoleny, że jesteś tutaj dzisiaj, aby porozmawiać o
wariancie południowoafrykańskim. Teraz zanim przejdziemy do wariantu południowoafrykańskiego po prostu niech widzowie wiedzą, że Nick i jego zespół znajduje się w RPA współpracując z globalną siecią naukowców i ekspertów danych i prawników to całość
Drużynę, którą mają na całym świecie, ale przeważnie mają siedzibę w Afryce Południowej, więc chciałem dostać tutaj Nick
mówić o tym konkretnym temacie, bo on żyje życiem ziemi i naprawdę chciałbym zobaczyć, jak to zrobić uh, jak wygląda życie, właściwie Nick jako część rozmowy, jak się sprawy mają są zaangażowani w RPA, oczywiście na południu afryka, którą masz, my słyszeliśmy o Wielkiej Brytanii wariant, o którym słyszeliśmy o południowoafrykańskim wariancie um wiecie, aby nadać trochę światła bardzo poważnemu

00:01
rozmowa, wiesz, mieliśmy bogatą historię sportową między RPA i Anglią myślę, że południowa afryka weźmie to w rugby
jesteśmy ładni nawet na krykieta, ale zobaczmy, wiesz, co się stanie
stać się najbardziej dominującą odmianą, jeśli chodzi o najnowszy szczep Covid-19. więc chcę cię przywitać, nick um
Chodźmy uh, pozwólmy uh, przejdźmy do jakiego życia, zanim wejdziemy do
nowy wariant, jak wyglądało życie w Afryce Południowej, jak ewoluowały od czasu nas
ostatnia rozmowa: cześć, Dan tak, dziękuję bardzo
to znaczy, przypuszczam, że jedyna część ewolucji dotyczyła pandy, którą mamy uh znacznie umiędzynarodowione, więc sytuacja taka, że ​​ty które napotkałeś, kiedy po raz pierwszy spotkałeś nas z
zespół pandy składający się głównie z Afryki Południowej nie jest już prawdą, że jesteśmy z przyjemnością mówię, a nie nie, ponieważ tego nie zrobiłam znieść jakąkolwiek złość w moim kraju, ale z radością mogę powiedzieć, że nasz zespół tak teraz głównie uh naprawdę międzynarodowy i tak dalej przeszliśmy organizacja rozwija się dość szybko miejmy nadzieję, że ewoluuje szybciej niż wariancja

00:02
hm i tak, wiesz, w jakim strasznym konkursie być
nie konkurować na wariantach, więc sytuacja
w Afryce Południowej, która jest dziś istotna ze względu na
dyskusja wariantowa jest taka, że ​​mieliśmy bardzo zdziwioną ewolucję epidemii
w środku lata, więc teraz jesteśmy latem
i po dość obszernej fali zimowej, pierwsza fala, jak to nazywają
w naszych badaniach serologicznych doszliśmy do punktu, w którym
właściwie po raz pierwszy zgodziliśmy się z naszym krajowym instytutem
choroby zakaźne, że wyglądało na to, że zbliżamy się do odporności stadnej
na przykład na zachodnim przylądku, gdzie przeprowadzono większość testów serologicznych
więc wszyscy byli trochę zaskoczeni, gdy nagle [muzyka]
to było tak, jakbyśmy znowu byli w pierwszej fali i tak było

00:03
w środku lata i kolejna fala epidemii
to było większe niż pierwsze pod względem szczytu
i bardzo szybko opadł w górę i bardzo szybko opadł
i to było tak, jak powiedziałem, myślę, że była to spora niespodzianka i obejmowała nowy
variant teraz tylko kilka dociekliwych pytań na temat tego nicka, więc to ma
widzieliście ten wzór w innych częściach południa
półkula, która może latem, bo oczywiście wiesz, kiedy mamy
spojrzał na całą Europę, był bardzo wyraźny wzór między
pierwszy szczyt, który oczywiście podczas pandemii
wyłonił się, a potem zanikał w sezonie letnim, a potem
zaczął wzrastać, wiesz w parze z sezonem zimowym, który normalnie
spodziewaj się oczywiście wirusa układu oddechowego, który był wzorem, do którego doszliśmy
wiedzieć z innymi rzeczami, takimi jak grypa, ale na pewno o tym słyszę
w sezonie letnim jest to, że coś jest
sytuacja globalna, czy też coś, co było stosunkowo wyjątkowe na południu

00:04
afryka no iii myślę, że wiesz, że było to odrodzenie
w manawas, co jest bardzo znane w Brazylii, ale myślę, że trzeba uważać
to ludzie za dużo o tobie pozwalają poznać coś w rodzaju czarno-białego
różnica półkul, czyż nie jest tak?
kiedy ludzie mówią o sezonowości, to jest trochę
to trochę luźny sposób mówienia, to bardziej kwestia
wiesz, że istnieje wzór sezonowy, który działa w pewnym sensie geograficznym
klastry i jest jeden dla regionów o umiarkowanym klimacie i jeden dla
więcej tropikalnych powodów i wiesz, że istnieje odbicie lustrzane
półkuli północnej i południowej um
regiony o klimacie umiarkowanym tak, ale nie, w południowej Afryce jest trochę tak naprawdę
wyróżnia się, jak wiesz, mając ten rodzaj wymowy
letnia fala, której nie widzimy

00:05
porównywalne kraje uh pod względem szerokości geograficznej i klimatu, więc w Argentynie, Chile
Australia i Nowa Zelandia, wiesz, że tak
trochę niezwykłe, ale druga rzecz mówi, że to wiesz
pojęcie sezonowości jest nadal kontrowersyjne, wiesz, mieliśmy ding-dong
walczyć o to w pandzie, próbując dowiedzieć się
czy wiesz, że był jeden pogląd, który nie mówił dobrze
dopóki wirus nie stanie się endemiczny, nie spodziewasz się, że będzie sezonowy
faktem jest, że czynniki, które powodują sezonowość i
infekcje, które stają się infekcjami w tle
um będzie zdominowany przez kwestie epidemii
oraz zakres, w jakim wirus jest nowy
do lokalnego układu odpornościowego, więc odbyła się debata na ten temat
i nie jest to też rzecz cięta i suszona, ponieważ
wiesz, że to zły abs, w rzeczywistości źle jest
mówić o nowościach lub nowościach w binarnym sensie, jakim jest wirus

00:06
stary lub nowy, tak, każdy wirus, który się pojawi
opierając się na rusztowaniu z wcześniejszej ewolucji i starożytnych szczepów
przez rodziny wirusów, a więc w przypadku tego wirusa wielkości dwóch
jest to osoba wirusa sarskoff z 2003 roku i jest częścią pliku
rodzaj rodzaj beta koronawirusa, który istnieje od dłuższego czasu
nowość jest kwestią stopnia, ponieważ w miarę pojawiania się napięcia pojawia się pytanie
wiesz, więc wiesz, że zazwyczaj dzieje się to
układ odpornościowy, jak rozumiem, odpowie na wirusa nie tylko
jedno przeciwciało, a nie jeden typ przeciwciała, ale pięć lub sześć
różne i to samo w sobie jest ewolucyjną odpowiedzią na
wirusy mutują fakt, że wirusy mutują, ponieważ nie chcesz
aby dowiedzieć się, jak wywołać odpowiedź immunologiczną

00:07
do wirusa tylko po to, aby odkryć, że jedno małe białko mutuje, a następnie masz
wracasz do miejsca, w którym zacząłeś, więc ciało odpowiada wieloma
um, rzeczywiście, jeśli okaże się, że wirus wymyka się odporności
system to wniosek, do którego musisz dojść, jest taki
spowodowało to wiele mutacji
wymijające zachowanie i to może się zdarzyć, a pytanie brzmi, czy nie
blokady odegrały pewną rolę w spowodowaniu tego zdarzenia i jak wiesz, dan
południowa afryka miała jeden z najdłużej działających i początkowo najwięcej
jeden z najbardziej drakońskich blokad i zawsze był trochę hybrydowy
historia, ponieważ są ogromne połacie Afryki Południowej
ludność, która żyje w dość szokujących warunkach i dla kogo
Blokada nigdy nie była prawdopodobna, więc nie było prawdziwej blokady
wtedy są i są grupy bardziej zamożnych

00:08
ludzie, którzy bardzo mocno blokowali i byli w stanie
naprawdę ukryj się przed wirusem i widać to w drugiej fali, więc
cokolwiek wydarzyło się w legalnym miasteczku kaia w kapsztadzie
mieli znacznie mniejszą drugą falę, więc mieli stopień
och, ochrona w wyniku ich pierwszej fali
nawet przeciwko temu nowemu wariantowi, więc obszary, które
przeszedł przez całą pierwszą falę dość ciężko
um wydawało się mieć mniejszą drugą falę i te obszary
były bardziej zamożne obszary, które mogły się ukryć
miał bardzo pełną ekspozycję na ten nowy wariant w drugi sposób i
Myślę, że wiesz, że musimy naprawdę cały czas sobie o tym przypominać
uproszczone wyjaśnienia nigdy nie będą prawidłowe
i to było ostatecznie to dokładnie ten wgląd

00:09
to sprawiło, że panda była tak zaniepokojona blokadami
znasz prosty pomysł, że w porządku, spowolnimy rozprzestrzenianie się, aby spłaszczyć
krzywa, aby uratować system szpitalny, to bardzo prosta, krótka historia
nigdy wcześniej nie był próbowany z ogromnymi konsekwencjami dla społeczeństwa
ogromne konsekwencje dla społeczeństwa, które, jak myślę, ludzie teraz zaczynają
kup początkowo był odepchnięty od pomysłu, że istnieje koszt
zablokować, kiedy wyszliśmy z naszą pierwszą gazetą, ludzie mieli sprzeciw
do faktu, że ktoś mówił, że blokada ma swoje minusy
teraz ten rodzaj sprzeciwu jest jakby zanikaniem, ludzie mówią och
nie, zawsze zgadzaliśmy się, że jest to koszt, o którym wiesz i
to jest to, że nie powinniśmy ich robić, to tylko dlatego, że wszystko
ci inni ludzie źle się zachowują, co musimy zrobić i dlatego tak jest
ich wina, że ​​istnieje taki koszt, więc przynajmniej koszt jest
potwierdzone, ale powiedzieliśmy również, że musisz uważać na plik
z epidemiologicznego punktu widzenia nie wiesz, czym się bawisz
kiedy idziesz i robisz coś takiego, czego nigdy wcześniej nie próbowano

00:10
prawo niezamierzonych konsekwencji nigdy nie jest daleko, więc zastanawiamy się
czy nie jest tak, że dramatycznie spowalniając rozprzestrzenianie się w pliku
mała część populacji to coś więcej
Daisy chained rodzaj transmisji, więc zamiast iść w mgnieniu oka z
niewiele osób zaraża wiele zachodzących mutacji, a potem wszystkie
te mutacje stwierdzają, że nie ma nikogo innego do zarażenia
ponieważ wszyscy zostali zarażeni, a jest dużo mniejszych
podatna populacja i dlatego te mutacje wymierają
zanim będą mogli wejść do ciała innej osoby, gdzie dodana zostanie kolejna mutacja
Teraz to, co zrobiliśmy, to rozciągnięcie wszystkiego, więc
wirus mutuje w ciele jednej osoby i przenosi się na następną osobę
i do następnej osoby do następnej osoby i
po drodze podnosisz ciąg mutacji, które prowadzą do powstania
uchylanie się od immunitetu pierwotnego immunitetu

00:11
i to jest, wiesz, że to jest to jest wyjaśnienie, że jest kandydatem
wyjaśnienie tego, co się tutaj dzieje, są teoretyczni epidemiolodzy
którzy dzielą ten widok i są modelarze, którzy podzielają ten widok, w którym się pokazali
w modelach teoretycznych wydaje mi się, że tak właśnie się stanie
po prostu się tam wbijają, myślę, że wiesz
Ty i ja pierwotnie doszliśmy do tego innego rodzaju przedsiębiorczego myślenia
rodzaj poglądu na temat metodologii rozwiązywania problemów
wiąże się to z przyjrzeniem się pandemii, którą znacie
ty i ja mamy doświadczenie w biznesie
Wiesz, ludzie zawsze mówią, że nie jesteś naukowcem, nie jesteś epidemią
nie jesteś wirusowy, po prostu nie, ale otoczyłem się, którymi się otoczyłem
je znasz, tak jak każdy dobry przedsiębiorca, to wiesz
chodzi o przyjrzenie się, jak możesz obserwować sytuację i spróbować zrobić
poczucie problemu i bardzo wcześnie, kiedy zacząłem słyszeć o nowym
warianty znasz jedno z moich wczesnych założeń i znowu naukowe
Metoda polega na założeniu hipotezy, a następnie na rysowaniu
o bogactwie wiedzy, które już zostało zgromadzone

00:12
ale także spekuluję, że może tu być coś nowego i myślę
jedną z pierwszych rzeczy, o których zaczęliśmy myśleć, tak naprawdę mamy
tak bardzo przerwał ten łańcuch transmisji
poprzez te szeroko rozpowszechnione strategie tłumienia, które być może i
opisane jako ewolucyjne skoki, w których widzisz te wielokrotne mutacje
w jednym czasie można by było tego uniknąć, gdyby tak było
gdyby było więcej szumów krążenia i wiem to
wydaje się, że zostało to zrobione
kontrowersyjna kwestia, którą pozwoliłbyś wirusowi rozprzestrzeniać się, ale
to opiera się na założeniu, że cała transmisja
jest stworzona równa, której moim zdaniem nie znasz na podstawie danych, które my
ale to interesujące, aby usłyszeć twoje refleksje, jak to
te warianty mogły się rozwinąć i myślę, że to słowo może być
ważne ii naprawdę zrobić, bo te wiesz
jest kilka rzeczy naraz, jedna rzecz, którą bardzo zaobserwowaliśmy

00:13
na początku maja nie mogliśmy dostrzec różnic śmiertelności między krajami
które były zamknięte i te, o których nie wiedziałeś, że to jeden z naszych wczesnych
wyniki i byliśmy tym zaskoczeni i zaczynasz pytać epidemiologów
o tym i mówią dobrze, tak, dlaczego spodziewałeś się, że będzie plik
różnica, wiesz, że to jest cały powód życia
zapobiegać wtórnym zgonom z powodu przeciążenia systemu szpitalnego
ale wszyscy wiemy, że ostatecznie spowolnienie podejrzeń rozprzestrzeniło się
ostatecznie prowadzi do większej liczby zgonów z powodu choroby
i możesz rzeczywiście iść i pokazać, co się dzieje, gdy zwolnisz
kiedy ograniczasz mobilność osób niewrażliwych, rozprzestrzenia się, że się ona zmienia
obciążenie chorobami osób bezbronnych
i otrzymujesz w sumie więcej zgonów rozłożonych na dłuższy czas
ok, więc to właściwie prognoza epidemiologiczna i wszyscy
kto mówi ci inaczej, mówi do kogoś, kto albo kłamie
czy nie epidemiologiem ok, więc tak, mam na myśli, że masz rację
nie epidemiologiem zebrałem zespół ekspertów i ja

00:14
rozmawiamy z nimi cały czas i wspólnie staramy się formułować wyjaśnienia o godz
różne poziomy rozdzielczości, wiesz, że jest w porządku
patrzeć na problem wirusologiczny pod mikroskopem w bardzo wąskim
niszę lub problem epidemiologiczny lub problem immunologiczny
problem immunologiczny w tych bardzo zbalansowanych małych
korytarze są w porządku i aby wysnuć przypuszczenia i wyjaśnienia
ale ktoś musi się cofnąć i spojrzeć z szerszej perspektywy
do tego i powiedz okej, jak połączyć immunologię z wirusologią
epidemiologia ekonomia społeczna wpływa na skutki psychologiczne
um, wszystkie te rzeczy muszą zostać połączone w rozwiązywaniu problemów
rozwiązywanie ćwiczenia wielodyscyplinarnego charakteru zespołu
powiedziałbym, że w takiej sytuacji jest to absolutnie niezbędne
i to jest właśnie ten rodzaj podejścia do rozwiązywania problemów
które adoptowaliśmy, więc patrzymy tam, patrzymy tam w czerwcu i widzimy

00:15
och, nie patrz, nie ma już talentu, nie ma ukrytej śmiertelności
oszczędzanie przed zablokowaniem, to bardzo dziwne, dlaczego tak jest
zagłęb się w epidemiologię epidemiologiczną i powiesz „och”
więc faktycznie przewidywany efekt jest taki, że może go dostaniesz
spłaszczanie krzywej, ale odbywa się to kosztem
obciążenie chorobami przenoszone jest na osoby bezbronne i więcej zgonów
od choroby w porządku, a potem przychodzimy i mówimy oh patrz, wszyscy mają uh
wygląda na to, że mamy znaczący postęp w kierunku odporności stadnej
w tym regionie, więc spodziewamy się, że sprawa stanie się endemiczna
a następnej zimy będzie mała fala lub falowanie
a potem nagle dzieje się coś innego, więc wchodzimy w to i
powiedz okej, cóż, co może się tu dziać, dobrze nam dano
odpowiedź nowy wariant, ale poczekaj sekundę z czasem warianty są
ma na celu złagodzenie, dlaczego tak się nie dzieje
a potem ktoś podnosi rękę i mówi zamknięcie

00:16
dlaczego i jest to historia o łańcuchowym łańcuchu transmisji jako kandydat
wyjaśnienie absolutnie zgadzam się z tym i myślę, że to ważne, o czym wiesz
jest kandydatem, ale wiesz tylko, że jest potencjalnie inny
wyjaśnienia, ale całość całość całość jest
polega na tym, aby rzeczywiście wykorzystać te możliwości i
szukaj dowodów potwierdzających lub unieważniających te założenia i wiesz
możesz spojrzeć na historię w poszukiwaniu wzorców i trendów oraz gdzie istnieje
odchylenie trendu, o którym wiesz, że możesz zacząć dobrze dostrzegać, jakie czynniki mogą mieć
doprowadziło do tego odchylenia i wiesz, myślę, że to prawdopodobne
uh wyjaśnienie i wiesz, podobnie rozmawiałem z innymi
inni ludzie po tej stronie stawu i um
doszedłem do podobnych wniosków, ale wiesz, że wciąż jest otwarte
do dyskusji teraz, kiedy przepraszamy
czy mogę poruszyć tylko jedną kwestię, chociaż powiedziałem, że myślę, że tak
Cóż, problem z tym wariantem, który tak robi
wymykać się układom odpornościowym do tego stopnia, że ​​nieuchwytność może nie być konsekwentna
na całym świecie, więc to pierwszy krok

00:17
nie przesadzajmy z tym po drugie, myślę, że w tej sprawie
historia mutacji nagłówki znacznie przekraczają
uh, rzeczywistość zagrożenia jest zbyt duża, wiesz, że słyszałem
zmutowanym wirusem, mutantem, są wszystkie te nazbyt dramatyczne historie
robienie rund i nie mam na to czasu, myślę, że dużo kłamie
miało miejsce na temat zakresu lub wprowadzenia opinii publicznej w błąd
na przykład do zakresu problemu
nasz minister zdrowia w południowej afryce pojawił się w pierwszych dniach, kiedy to nowe
mutacja została odkryta i powiedział, że ta nowa mutacja
dotyka wszystkich ludzi w każdym wieku w równym stopniu i okazało się to kompletnym kłamstwem
całkowicie ta nowa mutacja wpływa na ludzi w dokładnie takim samym stosunku jak
poprzedni wariant, więc wiesz dokładnie, jaki jest ich szpital

00:18
przyjęcia i zgony następowały według tego samego wzorca umieralności związanego z wiekiem
w południowej Afryce w drugiej fali od pierwszej, więc było to tylko łyse kłamstwo i
i teraz myślę, że ta kwestia niszczy ludzi
powiedziano im zbyt wiele historii, a potem dwa tygodnie temu
chroń system szpitalny och, chłopcze, to było kłamstwo
ponieważ było jasne, że ten zamiar nigdy nie był zamiarem
ok, a potem idziesz i kłamiesz za kłamstwem za kłamstwem i to się zaczyna
podważanie zaufania publicznego do zaufania rządu do zdrowia publicznego
urzędnicy i dalsze nagłówki gazet wokół ciebie wiedzą, że to wyolbrzymia te
sytuacja tylko pogorszy ten problem
och, absolutnie, mam na myśli, że widzieliśmy w Wielkiej Brytanii, znasz tych, którzy patrzą
w Wielkiej Brytanii wiemy, że byłeś, wiesz, że zrobiono wielkie zamieszanie
nowy wariant mimo że to
we wrześniu odkryto, że nagle wybrali tuż przed
Boże Narodzenie, aby nakręcić film, nakręć scenę i hm
wiem, nawet z wariantem południowoafrykańskim właśnie teraz

00:19
część um, znasz tylko sformułowania, które zawierają nowe warianty
naukowcy boją się ucieczki mutanta, po prostu wiesz, że go tworzy
myślę o żółwiach-bohaterach, nastoletnich mutantach ninja, których znasz, właśnie nadchodzą
ale to wiesz, że to poważny temat i to jest ważne
ale ważne jest, aby kiedy składano oświadczenia, były one gotowe
w odpowiednim kontekście i myślę, że wiesz, że byliśmy tutaj bardzo ostrożni
powiedz, że to może być sytuacja, to możliwe wyjaśnienie, może to być telefon
nie wychodząc, mówiąc, że to jest bardziej zabójcze, wiesz, że to um
i to, z czym walczyłem, to patrzenie na wzorce
transmisja w Wielkiej Brytanii, wiesz, na pewno widzieliśmy, jak się zwija
ogon pod względem przypadków, o których wiesz, że wiele osób może powiedzieć, jest spowodowany
blokady, ale tak naprawdę widzieliśmy, że widzieliśmy to, co naturalne
rodzaj wirusowych wzorców pojawia się w kółko i słyszymy to
to jest bardziej możliwe do przekazania w Wielkiej Brytanii, wiesz, że przypadki będą rosnąć, ale
nie widzieliśmy żadnych oznak nagłego wzrostu liczby przypadków, nie widzieliśmy tego

00:20
zmiana w uh skutkuje liczbami, hm, mimo to
i kiedy zacznę patrzeć, jak um
uważa się, że wirus jest przenoszony szybciej
i używają wielu testów, kiedy cię porównujesz, mówią tak
w tym okresie osiągnięto wcześniej 100 000 przypadków tego wariantu
i osiągnięcie tego wariantu zajęło tyle czasu
sto tysięcy przypadków, ale wtedy wystarczy spojrzeć na prędkość, z jaką
testowanie zostało wykonane dobrze, oczywiście, że zajmie to mniej czasu
czasu i jeśli to jest bardzo przybliżone oszacowanie, jak to jest więcej
transmitowalne, więc myślę, że musimy być bardzo
ostrożny w sposobie, w jaki jesteś w ruchu, w sposobie opisywania rzeczy
to człowiek z misją, przepraszam, że właśnie syn przyjeżdża do domu [śmiech]

00:21
piękno niezależnych mediów to jest hm
są w porządku, więc mamy kawałek pomiaru, ale wiesz
znowu z tym, że jest bardziej zabójczy
uh uh itp. w Wielkiej Brytanii było
pamiętam, że widziałem różne programy telewizyjne w Wielkiej Brytanii i oni
otworzył się, mówiąc, że może być bardziej śmiercionośny, ale potem reszta
transmisja zasadniczo mówiła o tym, że nie mieli dowodów
nie i myślę, że bardzo ważne jest, aby odróżnić śmiertelność od
zdolność przenoszenia to wygląda na transformację
problem z transmisją, a nie śmiertelność, tak, rzeczywiście, tak
i myślę, że jest to bardzo ważna rzecz
blokady są złe, w porządku, są złe, niezależnie od prawdy wirusa
chociaż się mylą, to przede wszystkim w zasadzie
po drugie uważam, że z etycznego punktu widzenia

00:22
mylą się, ponieważ ich koszty w ten sposób przewyższają ich korzyści
Nie podoba mi się argument utylitarny, ale centralny, ubogi element zdrowia publicznego
zanim podejmiesz działania, przyjrzysz się szkodom
jak również korzyści i nie tylko ignorujesz szkody i do dziś
rok po rozpoczęciu smutnej sagi nie widziałem jeszcze rządu
w dowolnym miejscu na świecie sporządza analizę kosztów i korzyści dla dowolnego
jakiegokolwiek elementu swojej polityki i myślę, że to szokujący stan rzeczy
leci w obliczu wszystkich polityk zdrowia publicznego, tak, jest to głęboko niepokojące i
inny element na nicku lockdown to to, co wiesz, że mówisz
rozmawiając o wpływie blokad itp. widzieliśmy niezależnie od czego
zasady zostały wdrożone, dokonano konwersji wzorców zbiegających się
gdziekolwiek wiesz, że wiesz, więc faktycznie masz opóźnienie
uzyskujesz ten niesamowicie mały efekt na szczycie
to może być nawet niemożliwe do wykrycia w danych, które są tak małe

00:23
i odbywa się to kosztem przeniesienia ciężaru choroby na słabszych
i być może stworzenie nowych wariantów
komplikować sytuację, omijając układ odpornościowy niektórych ludzi
teraz, jeśli chcesz być nazywany uczciwym urzędnikiem służby zdrowia, musisz to zrobić
powiedz te rzeczy, musisz powiedzieć, że robimy blokadę, aby spłaszczyć krzywą
i zmniejsz szczyt, efekt nie będzie tak duży
ale jest to ważne, ponieważ ludzie umierają, gdy szpitale są przeciążone
i dokonujemy tego osądu, że musimy zapobiec, że nie możemy go mieć
szpital gdziekolwiek jest przeciążony i takie są koszty
że oceniamy na podstawie polityki i są to koszty końcowe, którymi jesteśmy
będzie mieć więcej zgonów z powodu koronawirusa niż
obciążenie chorobami przenosi się na osoby bezbronne, a my będziemy mieć potencjał

00:24
dla ucieczki odporności i naszego powodu, dla którego akceptujemy to ryzyko
czy jesteśmy bardzo pewni, że szczepionki nie będą im podlegać
problemy lub że nadejdą na czas, aby uratować wiele osób i tak będzie
mogę ich używać na słabszych i myślę, że to miło
gdzie moja głowa jest teraz zwalniająca ograniczenia
co i tak jest słuszne, aby zakończyć blokady
a realizacja strategii szczepień to najszybsza droga do uzyskania odporności stadnej
i zatrzymanie tego łączenia mutacji w łańcuchy
jest to słuszne, ale nie ma to żadnego sensu
ponieważ istnieje szczepionka, która pomoże ci uzyskać odporność stada
szybciej, w porządku i przy mniejszej śmierci, więc nie ma sensu mieć
blokady, które spowalniają twoją drogę do odporności, zachodzą w tym samym czasie co
szczepionki, które próbują to przyspieszyć
więc musisz pozbyć się tych blokad, jeśli jesteś w okresie

00:25
szczepienie w przeciwnym razie nie ma absolutnie żadnego sensu z epidemiologicznego
właściwie zapomnij o epidemiologii tylko z podstawowej logiki
cóż, nick, czy wspomniałeś o prostocie, którą wiesz, jak prosta
kawałki niekoniecznie są tutaj i myślę, że problem tkwi w tym
że jest to, istnieje uproszczone zrozumienie, że społeczeństwo
został doprowadzony do tego, aby wiedzieć i wierzyć, co oznacza, że ​​jeśli ja
trzymaj się z dala od innych ludzi, nie przekażę wirusa i jeśli wszyscy to zrobimy
nikt z nas nie przejdzie dalej z wirusem, ale wyraźnie widzieliśmy
że takie strategie są niesamowicie ograniczone, ale i fakt
faktem jest, aby ten proces
pracy, musiałbyś pozostać w tej pozycji przez czas nieokreślony, aż do tego wszystkiego
ustępuje, co może trwać dziesiątki lat, tak, wiesz, że nie, to nie ma sensu
wiesz, ludzie myślą, że możesz oszczędzić tego ogromnego
liczba ludzi z chorobą to nie to, co robi

00:26
to wiesz, rzeźbi mały szczyt i myślę, że to jest powód
mieć to fałszywe uh, to fałszywe pojęcie datuje się od samego początku
wracając do tych oryginalnych modeli, o których wiesz, że nigdy nie zapomnimy, w jaki sposób
modelki usiadły i powiedziały, że w Wielkiej Brytanii będzie pół miliona zgonów
jeśli nie zablokowali teraz, widzimy rzeczywisty wynik i nie ma go w pobliżu
więc oni, ale ludzie, chodzą wokół, myśląc, że to jest scenariusz alternatywny
ale wiemy z całkowitą pewnością, że 500
000 zgonów nie jest scenariuszem alternatywnym, dlaczego to wiemy
ponieważ ten sam zespół przewidział również sto tysięcy dodatkowych zgonów
szwecja i co dostali siedem, więc wiemy, że ten model i
ta logika była błędna w logice powszechnej podatności
logika odpornościowej naiwności logika nowego wirusa była błędna
i mamy teraz szczegółową biochemię lub immunologię, dlaczego tak się dzieje
te założenia były błędne, źle, źle, źle na wielu poziomach
nie tylko na wynikach, ale także na rzeczywistych szczegółowych poziomach mechanistycznych

00:27
wiem, że to źle, w porządku, więc licznik nie jesteś
ratując 400 000 ludzi przed śmiercią poprzez dalsze zamykanie, nie jesteś
zablokowany powoduje wzrost spodziewanego obciążenia chorobami i to jest wyścig
z czasem, czy szczepionka może
być wprowadzane wystarczająco szybko, aby zapobiec tym okropnym
wyniki i czy rzeczywiście wiesz, mam na myśli, jestem, myślę, że szczepionki wyglądają
Tak jak tak, nasza perspektywa na temat pandy jest taka
powinny one stanowić część tej strategii ochrony skupienia
należy traktować priorytetowo osoby podatne na zagrożenia na całym świecie
dostęp do szczepionek w porządku, to nie ma sensu
gromadzenie szczepionek i rozdawanie ich osobom, które nie są zagrożone
wirus zasadniczo ryzyko jest znikome
im tak szczepią dzieci i zdrową młodzież i tak dalej
kiedy po drugiej stronie świata jest grupa bezbronnych ludzi
który nawet nie zauważył szczepionki, jak dla mnie brzmi źle

00:28
cóż, tak, to jest globalna sytuacja, do której przyjdę, wrócę
kawałek szczepionki za minutę, ale też wracając do tego pojęcia
tłumienia kontra przyspieszenia, wiesz, myślę, że chodzi o to, jak
możemy szybko rozwinąć odporność stadną i masz absolutną rację
szczepionki mogą odegrać w tym rolę i warto obserwować południe i
republika południowej afryki po epidemii, którą mieli latem, ponieważ
Moje zdanie zeszłego lata było takie, że faktycznie mieliśmy wspaniałą okazję
uh, aby faktycznie przyspieszyć odporność stadną wśród najmniej narażonych populacji
ale oczywiście nadal znaliśmy ograniczenia dotyczące zgromadzeń, które mieliśmy
ograniczenia dotyczące liczby osób, które możemy spotkać, jakie moglibyśmy mieć
uh mieliśmy obowiązkową mszę wprowadzoną w określone lato
i wszystkie te rzeczy były dla mnie sposobami na to, by nadal próbować ograniczać
Transmisja teraz ja, ale niektórzy ludzie patrzą na mnie
dziwne, kiedy to mówię i że faktycznie chcesz, żeby to transmitowało
ale tak, sprowadza się to do faktu, że uwierzyliśmy w to wszystko
transmisja jest równa i wszystkie przypadki są równe
co jest po prostu nieprawdą, ryzykujesz obciążeniem ryzykiem

00:29
uh to do każdej osoby jest bardzo różne i sugerowanie, że
wiesz, że młodzi, zdrowi ludzie nie powinni być narażeni na to zjawisko
na tej podstawie, że mogą poważnie zachorować lub przekazać to komuś innemu
są wszystkie te argumenty, ale jakoś musimy uzyskać immunitet
hm i wiesz, że nasze ciała mają tę naturalną zdolność, a właściwie nasze ciała
układ odpornościowy dostosuje się do wariantów szczepionki, które znasz
trzeba będzie sztucznie manipulować lub generować zastrzyki przypominające
produkować to samo uh potencjalnie przynajmniej wiesz, w zależności od
jak ewoluują mutacje, więc co właściwie o tym sądzisz
ułatwianie przenoszenia w kontrolowany sposób, aby faktycznie wytworzyć odporność zbiorową
cóż, mam na myśli, że zawsze zatrzymywaliśmy się przed
teoretyczna strategia minimalizacji śmierci, która jest

00:30
nazywa się corona party w porządku, gdzie robisz to, co możesz
osłaniaj i chroń wrażliwych, więc wydajesz wszystkie swoje zasoby
nie po zamknięciu całej gospodarki i wysłaniu wszystkich innych
na imprezie koronowej zatrzymaliśmy się przed tym, mimo że to jest
strategia epidemiologiczna minimalizująca śmiertelność objętą ubezpieczeniem
i nie, nie przyjmuję argumentu, że ponieważ nie możesz tego zrobić doskonale
nie możesz tego spróbować, ponieważ nie możemy też idealnie zablokować
ale z jakimkolwiek poziomem niedoskonałości
w ochronie, czy to całego społeczeństwa, czy części dla kogokolwiek
dany poziom niedoskonałości i strategie ukierunkowane na strategie
zawsze spowoduje niższą śmiertelność koronawirusa
więc powinniśmy byli zatrzymać się przed imprezą koronną, na której ty
chroń najsłabszych, a potem wyślij wszystkich na festyn całowania
ponieważ tego nie zrobiliśmy, nie mogliśmy etycznie dojść do tego, o czym mówimy

00:31
zalecanie ludziom podjęcia próby zachorowania
to dobry wybór dla jednostki, taki jak z mojej perspektywy
etyczną rzeczą jest to, że ja i moja młoda rodzina wszyscy zarazimy się koronawirusem
mówisz, że dostając ją granulat, przenosisz ciężar choroby na
niewrażliwe, bierzesz jedną na brodę dla babci, w porządku
to jest dla mnie postawa etyczna, ale nie będę tego narzucać nikomu innemu
doradzę to komuś innemu, nie jestem na ich miejscu
nie rozumiem ich ryzyka, okej, to nie ja podejmuję taki wybór
nie, oczywiście, więc zatrzymaliśmy się krótko, ale co my
powiedział, że wszyscy inni normalne życie koncentrują się na ochronie wrażliwych i
istnieje wiele sposobów, aby tak nie było
ludzie traktują to tak, jakbyś musiał je umieścić w klatce, nie, nie musisz
zmuszać kogokolwiek w tych sprawach istnieje wiele, wiele rozwiązań
i tak, więc w pewnym sensie wylądowaliśmy na tej stronie od dnia
jeden, którego nigdy nie opuściliśmy tej strony, jesteśmy wielkimi zwolennikami wielkiego barringtona

00:32
deklaracja, że ​​jesteśmy wielkimi zwolennikami um wszystkich
naukowców, którzy naciskali na tego rodzaju ochronę
historia w sposób bez przymusu i tak, widzimy miejsce, jakie zajmują szczepionki
w tej strategii ochrony skupienia pamiętajcie teraz, czy to wszystko zostało zrobione
od samego początku wierzymy, że nie będziemy nawet potrzebować szczepionek
moglibyśmy zranić odporność mniejszą ilością śmierci niż mieliśmy
do tej pory uważamy, że znasz całkiem dużą część zgonów
daty są z powodu zasad, które omówiliśmy wczoraj, to znaczy ja
znaczy, że widzieliśmy coś takiego, jak wczoraj miałem Emily Barley z deski rozdzielczej Kobe
na żywo w programie tutaj, a ona modelowała niektóre z nich
wyniki opieki zdrowotnej wystąpiły z powodu zasad, które znasz, gdzie nie złapałem
na imię miała ta Emily Barley, więc ona trochę popracowała
um brak dostępu do opieki zdrowotnej i obciążenie
to powstało na śmiertelności, wiesz, gdzie miałeś błędną diagnozę i i
leczenie poważnych schorzeń ubocznych

00:33
uboczne szkody w rezultacie to kolejna wielka rzecz, o której mówię
tutaj o śmiertelności koronawirusa, która była wyższa z powodu polityki
tak, niż byłoby inaczej, tak jest w rzeczywistości
myślę, że do tego właśnie doszliśmy na mocy generała
ochrona powodująca, że ​​te rzeczy ciągną się wraz z przenoszeniem ciężaru choroby do
wrażliwe, a teraz większa zmienność rzeczywiście interesuje, wiesz
nigdy nie powinniśmy byli podejmować tak dramatycznej polityki
bez jasnego określenia, jakie byłyby oczekiwane wyniki
otwarcie sali na dyskusję o niezamierzonych konsekwencjach
otwierać pole do dyskusji na temat konsekwencji i szkód ubocznych
nic z tego się nie wydarzyło, wszyscy po prostu zapchali się, to poszło całkowicie
zakręt imitujący porcelanę na polityce
wszystkie wytyczne dotyczące polityki zdrowotnej, przed którymi wyraźnie ostrzegały
nikt nigdy nie powiedział, że przypuszczam w testamencie, co mówisz, nick
wiesz, że są dowody, kiedy zaczynam rozglądać się po krajach
na całym świecie to, co się rozluźniło i tak się stało

00:34
niższych ograniczeń wydaje się, że istnieje wyraźny wzór, że
teraz jest to prawie bezpośrednia korelacja, tym więcej
ludzie otwierają kraje
otwierają się na mniejszy ciężar choroby, jaki widzisz
na tych terytoriach jest zaznaczone w porównaniu z tym, gdzie byliśmy
wiesz, wiesz, że oczywiście Szwecja zawsze jest podawana jako przykład
na całym świecie, ale teraz są inne narody
Wiesz, dużo więcej brakuje podejścia i to jest taki rodzaj krótkowzroczności
zobacz, kiedy jesteśmy, wiesz, że mieszkam w Wielkiej Brytanii i jestem całkowicie zamknięty
to dlatego, że tracisz z oczu fakt, że inne kraje robią różne rzeczy
inaczej wiesz, moja żona ma klienta w Indiach
wiesz, że całkowicie się otwierają, wiesz, że tracisz to z oczu
różne kraje robią różne rzeczy i wciąż się zmieniają
wyniki, które znasz, więc jest to ważne
opinii publicznej, aby zdać sobie sprawę, że możemy stać się krótkowzroczni przez to, co dzieje się w naszym
własny naród, teraz nawet twój punkt widzenia znasz
pierwszy okres w 2020 r., gdybyśmy pozwolili na krążenie, tak

00:35
które zmniejszyły, z pewnością myślę, że mogło to zmniejszyć zapotrzebowanie na szczepionki
gdyby nie został wyeliminowany, myślę, że przeszedłbyś przez to szybko
ta rzecz będzie przyspieszona lub nie, jeśli tylko będziesz
poszedł o życie na tej podstawie ochrony skupienia, myślę, że mogłeś się dostać
zranić odporność ze znacznie niższą liczbą zgonów i um i
wszystko by się skończyło i nie byłoby na to czasu
mutować w sposób, w jaki to ma, to jest właśnie to, na co patrzę
innymi słowy, co wydarzyło się, o ile widzę, w ciągu ostatnich kilku miesięcy
to większa tragedia i dzięki Bogu mam na myśli i wiesz, że jestem w trudnej sytuacji
cały czas zajmować pozycję w historii szczepionek, ponieważ
są ludzie, którzy mają obawy o bezpieczeństwo i skuteczność
martwią się konfliktami interesów i ogromnym lobbowaniem
wysiłki tych dużych firm farmaceutycznych i powiedziałbym, że znasz plik
promotorzy szczepionek, których jestem, tak
nie można nazwać ludzi, którzy mają takie obawy, szalonymi

00:36
to są uzasadnione pytania, tak i twoja niechęć do ich rozwiązywania
powoduje, że ludzie boją się, że istnieje jakiś spisek
i to jest inny rodzaj strachu, którego nie powinniśmy wywoływać
boją się ludzi, to część problemu, który znasz ze szczepionką
Zawsze mówię, jeśli chcesz dowiedzieć się, czy szczepionka jest niechętna
duże firmy potrzebują, aby jakiś wielki farmaceuta spojrzał w lustro
wiesz, spójrz na ich własne zachowania i potrzeby rządu
wkroczyć tam i zrobić to, co powinny zrobić rządy
jeśli ktoś zadał pytanie lub poczekał chwilę, co z konfliktami interesów
wyjaśnij, jakie kroki podjąłeś, aby upewnić się, że ludzie, którzy są
komitety zatwierdzające są niezależne
tych organizacji, które zarabiają na szczepionkach
nie otrzymują grantów na badania, których nie otrzymują
z tych organizacji wyjaśniają, że da to zaufanie opinii publicznej
że zastosowałeś swój umysł, spojrzałeś na
sposoby przeprowadzania prób i masz pewność co do ich bezpieczeństwa

00:37
byłoby to rozsądne, dobrze, a nawet jeśli istnieje konflikt interesów, po prostu bądź
bardzo jasne jest to, jak wiesz, większość ludzi zgodziłaby się, gdyby tak było
jest najlepszą osobą na świecie do radzenia sobie z sytuacją, ale oni
tak się składa, że ​​dostał fundusze, co ludzie by to zrozumieli
więcej wyjaśnień, niż ci ludzie otrzymali
wiecie i myślę, że to samo dotyczy skuteczności
i bezpieczeństwo, ale obawiam się, że jesteśmy w tej samej sytuacji
niektóre ze wszystkich słabych punktów, które stworzyliśmy z powodu braku
przejrzystość w całym tym utworze, mam na myśli, że w Wielkiej Brytanii jest teraz
brak danych na temat skuteczności brak danych dotyczących bezpieczeństwa publicznie
dostępne osoby wysyłają prośby o informacje, aby spróbować i zebrać
te dane i otrzymywanie odpowiedzi, na przykład nie możemy ich jeszcze opublikować
tak, po prostu nie wygląda na to, że masz coś do ukrycia
nie pomaga w sytuacji, o której wiesz, że przejrzystość jest kluczowa, że ​​o tym wiemy
coś jest bardzo ważne, o czym wiemy na całym świecie
obawy dotyczące szybkości, z jaką to się stało, wiesz
jestem technologiem jestem innowatorem wiem, że wierzę w moc

00:38
szybkość innowacji, ale mimo wszystko chcę widzieć tę przejrzystość tak
tak i oczywiście ludzie zaczynają spekulować, kiedy
kiedy to nie jest dostępne i wydaje mi się, że strzelają sobie w stopę
w związku z tym, jeśli chcesz mieć skuteczne wprowadzenie szczepionki, nie musisz
aby robić te rzeczy właściwie, musisz być, jak musisz
odpowiadając na podstawowe pytania lub tak jakieś oznaki refleksji tzw
na przykład mam na myśli, że widziałem przypadki, w których kraje zamawiają
80 lub 100 ich populacji, ale nikt nie odpowiedział na pytanie
dlaczego szczepisz ludzi, którzy już chorowali
tak, więc czy planujesz szczepić dzieci, podczas gdy producenci tego nie robią
mówiąc, że przeprowadzali testy na dzieciach lub że konieczne jest szczepienie
dzieci, dlaczego jednak wiecie, jeśli wykroicie je, aby się komunikować
wiesz, od 30 do 50 procent populacji cierpiało na tę chorobę
w niektórych, wiesz, może to jest wyższe, wyższe lub niższe, w niektórych krajach jest różne
ale powiedzmy, że masz od 30 do 50 lat na tę chorobę

00:39
a 25 procent populacji to dzieci lub 50
w innych krajach, które znasz, więc teraz musisz Vacci
liczba osób, które trzeba zaszczepić, jest znacznie mniejsza
więc dlaczego zamawiasz trzy razy, że wiesz
jest wiele rzeczy, które sugerują ludziom, że nic nie jest
zostało odpowiednio przemyślane i to nie jest coś, co nie daje
pewność ludzi, że nie było pośpiechu, miałeś miesiące i miesiące
myślenia i planowania, tak, wiesz, że te szczepionki już nadchodziły
nadchodzących miesięcy nie ma wymówki, aby nie mieć
rozsądną odpowiedź na te pytania mieliśmy ai oznacza, że ​​mieliśmy klasyczny przykład
tam, gdzie w telewizji pojawia się nasz epidemiolog, prezydent stanu mówi, że się nie martw
wszyscy szczepionki nie będą przymusowe, nie będzie
mandat na szczepionki dopiero pięć minut później nasz szef
ministerialny komitet doradczy jest w telewizji
mówiąc ooh, ale wiesz, bądź bardzo ostrożny, ponieważ nie będziesz w stanie podróżować
bez jednego może nie być obowiązkowe, ale będzie
w rzeczywistości obowiązkowe, wiesz, ale on nie odpowiada wtedy dobrze na pytanie
co ty mówisz, że dzieci muszą zostać zaszczepione ludziom, którzy to zrobili
już miał chorobę, musiał być zaszczepiony i

00:40
wtedy ktoś mówi: no cóż, uważaj, skąd on bierze fundusze
więc historia oczywiście się rozwija i myślę, że jest to kolejna z
na wiele sposobów, nie grając w otwarte karty
oraz wyjaśnianie logiki działań poprzez nieprzeprowadzanie analizy kosztów i korzyści
nie zachowując się przejrzyście, grozimy katastrofą, mam na myśli to
tak unikaj, to znaczy z zewnątrz, to takie oczywiste
więc mam na myśli, że jako przedsiębiorca znowu myślę, że istnieje ogromny, jest ogromny
rynek tutaj, który może być całkowicie branżą, która może być całkowicie
odnowiony, wiesz, że jest jak każda inna branża, która wciąż żyje i oddycha archaicznie
zasady, o których wiesz, że są innowacyjne pod względem technologii, ale archaiczne w
strona biznesowa wydaje się po prostu, że jest na to miejsce
ewolucja na tym rynku, aby naprawdę robić rzeczy inaczej etycznie
otwarcie przejrzyście i myślę, że zmieniłoby to sposób postrzegania ludzi
interwencja farmaceutyczna, ale w tej chwili naprawdę wierzę

00:41
więcej, więcej, więcej sceptycyzmu, więcej wahania
przez zachowania organizacji, które próbują stłumić wahanie
robisz to i uh w tej chwili próbujemy przyspieszyć za pomocą
pandemia, jeśli jest coś, czego potrzebujemy więcej, jeśli czegoś potrzebujemy, to właśnie to
przejrzystość i jeśli jest inaczej
się tego spodziewałeś, po prostu to wyjaśnij, udostępnij i bądź otwarty, ponieważ tak jest
po prostu pomaga budować zaufanie i myślę, że zaufanie zostało osłabione
w tym nie tylko wśród opinii publicznej, ale także
kiedy mówisz o szczepionkach i sprawiedliwej dystrybucji, jest to problem globalny
nie ma dobrego kraju, który próbuje zaszczepić każdą osobę w ich kraju
naród, jeśli masz kraje wokół
świat, który nie może zaszczepić nawet najbardziej bezbronnych
wiesz, że to nie działa, zwłaszcza w globalnym świecie, w którym swobodnie podróżujemy i
wiesz, że nie znajdziemy się w sytuacji, w której nasze
granice zostały zamknięte, ponieważ nie graliśmy, wiesz, że nie
bawili się razem na placu zabaw, który znasz

00:42
nie, mam na myśli to, że to bardzo interesujące jedno z tych, które właśnie zrobiłem
porozmawiaj ze mną przeprowadzając wywiad z kimś innym, facetem, który pracuje w uh
na szczepionkach na raka, więc jest bardzo interesujący
osoba, z którą można porozmawiać, a on trochę popracował nad rolą, jaką odgrywa gęstość
jeśli chodzi o zakres śmiertelności, który wiesz, napędzający różnice między krajami
i nauczył mnie czegoś, co powiedział, że patrz
wiecie, gdy gęstość rośnie, transmisja rośnie
ale kiedy przekroczysz pewien punkt gęstości
poprzednie krążenie chorób w populacji daje im naprawdę silne
odporność krzyżowa, więc śmiertelność faktycznie zaczyna spadać
i dlatego we wszystkich tych badaniach nie stwierdzono, że gęstość jest
istotny czynnik teraz, to zadziwiające, że to świetny wgląd, wow to jest
tak jest teraz, czy nie chciałbyś, aby zostało to uwzględnione w polityce
ale zamiast tego nie, musimy grać w tę grę, jakby istnieli ci bogowie

00:43
w korytarzach władzy i rządu i wszystkiego, co mówią
jest prawdą i nie można ich kwestionować, ponieważ jest to dezinformacja
i nie możesz wypowiadać się przeciwko nim, ponieważ Twoje filmy zostaną zabrane
w dół na youtube i niebiosa zabraniajcie wyzwania
Światowa Organizacja Zdrowia, nawet jeśli zaprzeczają wszystkim
rządy to absurdalna sytuacja, dla której jest zły
nauka jest absolutnie szkodliwa dla zaufania publicznego, więc jaka jest przyszłość
mam na myśli, skąd wiesz, żeby zamknąć to, jak robimy, jak my
co robimy do przodu, jak idziemy do przodu, oto jest pytanie
tak, mam na myśli, że mogę tylko tak, więc myślę, że to, co wykrywam, to stopniowa zmiana
ludzie zaczynają dobrze pachnieć różami, przepraszam, a nie różami, którymi są
pachnące, są przeciwieństwem róży, nie jestem tym samym, ale uh
zaczynają czuć te obrzydliwe rzeczy i myślę, że zaczynają pytać
pytania i myślę, że nie jest zbyt daleko

00:44
do naszej przyszłości i musimy kontynuować rozmowę, aby przekazać wiadomość
Musimy kontynuować wyzwania, to jedyny sposób
można zrobić, że kampania musi się rozwijać
więc to jest historia, w której zadajemy pytania
zadawaj pytania temu, kto w Wielkiej Brytanii wysyła te pary
aplikacje świetną pracą wspierają ich w niej energią i pieniędzmi
wiecie, zrobiliśmy to samo, co zrobiliśmy w kampanii w Afryce Południowej
pomogliśmy, wspieraliśmy takie kampanie w Europie, Ameryce Północnej i hm
uh, to jest droga, którą w końcu naciskasz
osiągasz wyniki i możesz być małym facetem, z którym możesz się zmierzyć Dawid
goliat, który działa, gdy goliat nie ma prawdy po swojej stronie
um, możesz je zdjąć, więc myślę, że to droga naprzód
mam na myśli duży zestaw pytań, na które zwracam uwagę ludzi
to jedno pytanie, które każdy musi zadawać
a pytanie i pytanie i pytanie to spojrzenie na świat

00:45
ekran szybko tak, dalej tak, proszę, pozwól mi szybko się podciągnąć
Strona, kiedy to robisz, dam pandzie szybką wtyczkę, więc uh
jeśli ci, którzy właśnie dołączyli, jesteśmy tutaj z Nickiem Hudsonem z Pandy
uh dzień pandemii do analityki uh zobaczysz link na ekranie tam panda
Globalna organizacja współpraca między wirusologami epidemiologicznymi
immunolodzy, przedsiębiorcy rozwiązujący problemy, szeroki zakres wiedzy
próbując stawić czoła tej globalnej sytuacji, możesz odwiedzić uh
pandata.org, jak zobaczysz link tam na ekranie
uh, gdzie możesz odwiedzić ich najnowsze uh
publikuje skonfigurowaną platformę danych na żywo
uh oni wykonali niesamowitą pracę i nadal robią niesamowite rzeczy
ilość pracy Jestem tutaj z Nickiem Hudsonem, który jest
założyciel organizacji dzisiaj świetnie, kusi mnie, by udawać, że ja
nie znalazłem jeszcze slajdu i pozwól ci dalej mówić, że jest słodko

00:46
rzeczy, ale tutaj znalazłem to um, po prostu chcę
Szybko tak, zamierzam po prostu dowiedzieć się, czy istnieje lepszy sposób
ekran większy udział większego ekranu, więc jestem
niestety pracuję z nowym pakietem, ale nie, tak go nie widzę
jak to zrobić, więc na dole jest tam, gdzie powinieneś zobaczyć kwadrat
przycisk ekranu udostępniania, po kliknięciu wyświetla się czerwona linia przez minutę
że powinieneś móc go otworzyć z karty chrome lub okna aplikacji
kiedy na to klikniesz, okej trochę uh
gdzie powiedziałeś, że to jest następne, powinno, jeśli zobaczysz zdjęcie
gdzie jest link do filmu, powinien tam być przycisk udostępniania
wygląda jak mały laptop z linią przechodzącą przez niego hm, oto idziemy
okej, co teraz robisz, tak jak robisz, dam sobie małą wtyczkę, więc
rozmawialiśmy o tym, kto tu jest nick
czy jesteśmy na podcastie o pandemii ze mną i Gregorym

00:47
każdego dnia dostarczając wglądu na żywo i codziennych wywiadów
możesz zapisać się do naszego programu na downtowngregory.com, wygląda na to, że my
Mam tutaj ten slajd, po prostu go wyciągnę, tak, dobrze, dobrze
to jest ekran, o który wszyscy powinni pytać to plik
mapa świata pokazująca zgony na milion i jak widać tutaj
ta sytuacja naprawdę pokazuje, że w Ameryce jest epidemia i
w europie i dalej jest ten duży, blady obszar, który rozciąga się przez całą drogę
afryka subsaharyjska azja południowa azja południowo-wschodnia i oceania
i nie wiem, czy widzisz mój kursor, kiedy wskazuję tak, tak, tak, możemy
okej, więc kiedy idziesz i patrzysz na Tanzanię, to jest to kraj
który ma niską śmiertelność, to z powodu jego polityki
nie, to nie dlatego, że prezydent Tanzanii przetestował banana
na początku powiedział, że banany są pozytywne, nie robię żadnego
z tych rzeczy nie było blokady, nie było testów PCR i

00:48
i odeszli, nie mieli problemu z koronawirusem, a ty masz
Australia tutaj również nie ma problemu z koronawirusem, ale jest ich dużo
mierzy te błyskawiczne blokady, totalna izolacja, którą znasz, forteca
australia to rodzaj historii, ta sama historia w Nowej Zelandii, z wyjątkiem tego
zrobiła to kobieta z dużą ilością zębów
wtedy były indie, które zasadniczo nie są w stanie zamknąć ludzi
żyją jeden na drugim w takim stopniu znacznie młodsza populacja
brak lub bardzo niska śmiertelność w tej grupie krajów
tutaj kambodża leży w wietnamie, znasz śmiertelność pojedynczych cyfr
jeden ze śladem kontaktu jeden z krótkim
i niezbyt drakońskie zamknięcie wszystkich trzech bardzo biednych krajów, które nie mają prawdziwego
możliwość znokautowania każdego wydarzenia taka sama dla Mongolii
tutaj, więc masz ten ogromny obszar świata, w którym w zasadzie jest

00:49
minimalna śmierć koronawirusa nie występuje żadna epidemia
oraz różnorodne reakcje polityczne prowadzące do tego samego rezultatu
i nie uwierzyłbyś, że tak było, gdybyś czytał media, czego byś nie zrobił
wierzę, że taka była rzeczywistość, ponieważ wszyscy są zajęci rozmową o tym, jak to zrobić
Australia została zamknięta i uratowała wszystkich albo nowych
zelandia została zamknięta i uratowała wszystkich i
jak genialna była ich polityka, ale nie mówią tego samego
tanzania w Papui Nowej Gwinei, gdzie nie było takiej odpowiedzi i
nie mieli też śmiertelności, więc wiesz, że musisz o nie zapytać
pytania, w przeciwnym razie narracja zostanie zdominowana przez
ta intensywnie ideologiczna pro-lockdown pro-mask pro
wiesz wszystko, co wychodzi z ust Teda Rossa
perspektywa i to jest bardzo, to bardzo oficjalne i genialne
platforma, na której stoją, jeśli myślą, że jesteś
zbyt donośnym głosem przyjdą po ciebie

00:50
wiesz, że tak, to jest głęboko niepokojące, dziękuję za podzielenie się tym
nick tak, myślę, że daje to szerszą perspektywę jest absolutnie
czego naprawdę potrzebujemy tutaj, w programie podcast o pandemii, na który patrzymy
umiędzynarodowienie w nadchodzących miesiącach i wprowadzenie
Przedstawiciele z różnych krajów wchodzą na ziemię, żeby się podzielić
jak się sprawy mają, bo wiesz, że możemy żyć we własnej małej bańce
wchłaniając naszą własną, małą wiadomość, podczas gdy w rzeczywistości świat jest
ewoluuje na bardzo różne sposoby i osiągnięcie tego jest fascynujące
z perspektywy, więc chcę ci podziękować za nicka
będąc tu z nami ponownie, w podcastie o pandemii, po raz drugi
teraz więc jeśli przegapiłeś nick podczas pierwszego występu, on był z nami uh
poprzednio w podcastie o pandemii, który znajdziesz
odcinek na youtube i tu dzisiaj, aby porozmawiać
wariant i co potencjalnie mogło doprowadzić do jego powstania i
kilka szerszych poglądów na temat pandemii jako całości, więc Nick bardzo ci dziękuję
bycie tu dla widzów i słuchaczy dzisiaj i
Chcę, żebyś sprawdził pandemiczną grupę analityki danych, którą ma Nick
razem zwane pandą, znajdziesz to na pamdata.org oni

00:51
mieć tam biuletyn i wiele aktywnych danych na żywo, więc
nick, to była prawdziwa przyjemność mieć cię ponownie w podcastie o pandemii
bardzo dziękuję i zawsze miło mi z tobą rozmawiać i tak dalej
dziękuję, a słuchaczom w domu jeszcze raz dziękuję za ciekawe dzielenie się i
komentowanie, jeśli nie subskrybowałeś jeszcze podcastu pandemicznego w
ten świat cenzury dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci wysoce wiarygodnych ekspertów i
zawartość sprawdzona pod względem faktów, ale w świecie, w którym żyjemy
nigdy nie wiemy, więc zapisz się do newslettera pod adresem dan j gregory dot com
forward slash pandemia, aby upewnić się, że możesz otrzymać plik
ostatnia treść dzięki jeszcze raz Nick życzę wspaniałego dnia i doceniam
jesteś tutaj w programie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *